Strona głównaZdrowieEndermologia – czym się zajmuje?

Endermologia – czym się zajmuje?

Endermologia jest technologią, która jest wykorzystywana do stymulacji komórek. To całkowicie naturalna metoda, którą stosuje się do redukcji tkanki tłuszczowej. Ma ona również swoje zastosowanie w działaniach przeciwstarzeniowych. To technologia, która pomaga poprawić estetykę twarzy i całego ciała.

Zaleca się wykonywanie tego rodzaju zabiegów, ponieważ przynoszą one szereg korzyści. Ich wykonanie sprawia, że poprawia się jakość tkanki, wspomaga w redukcji tkanki tłuszczowej, zmniejsza objawy starzenia się, oraz poprawia samopoczucie. To zabieg, który przeznaczony jest zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. Wykonanie go w profesjonalnym gabinecie rehabilitacji zapewnia otrzymanie najlepszych efektów już po pierwszym zastosowaniu.

Endermologia – cel zabiegu

Najczęściej z tego zabiegu korzystają kobiety, których celem jest poprawienie estetyki skóry twarzy. Skorzystanie z zabiegów na twarz sprawia, że skóra rozjaśnia się, poprawia się jej ujędrnienie. Już to sprawia, że skóra wygląda na młodszą. Jednak dodatkowo skóra zagęszcza się i zostaje wypełniona, a to ma skuteczne działanie przeciwstarzeniowe. Jest to nieinwazyjna metoda, która służy przede wszystkim do opóźnienia procesu starzenia się skóry i zapobiegania utraty jej gęstości.

Sprawdź tutaj: endermologia Toruń.

Efekty zabiegu

Endermologia jest sprawdzonym sposobem na dostarczenie do skóry mikroimpulsów, które następnie przechodzą w głębsze warstwy, co prowadzi do biologicznej reakcji fibroblastów. Dodatkowo w organizmie aktywują się procesy naturalnej syntezy kolagenu i elastyny, które są głównymi budulcami skóry i zapewniają jej jędrność i elastyczność. Wykorzystanie metody endermofilt ma szersze zastosowanie, może służyć do poprawienia krążenia limfatycznego, a także do stymulacji tkanki obwodowej.

________________________________________________________________________
ARTYKUŁ SPONSOROWANY | Drogi czytelniku powyższy artykuł może być materiałem reklamowym (artykułem sponsorowanym), który został napisany lub zlecony przez reklamodawcę. 

Więcej artykułów

Popularne