Strona głównaBlogowanieUtrzymywanie bloga na bieżąco

Utrzymywanie bloga na bieżąco

Prowadzenie bloga na bieżąco jest jednym z najważniejszych aspektów blogowania. Jest to bardzo ważne, ponieważ regularni użytkownicy blogów regularnie oczekują nowych wpisów. Nie wszyscy użytkownicy oczekują nowego posta tak często, jak raz dziennie, ale większość czytelników blogów oczekuje, że zawartość na blogu będzie regularnie aktualizowana. W większości przypadków użytkownicy oczekują nowych treści co najmniej raz w tygodniu. Jednak w zależności od tematyki odwiedzający mogą spodziewać się aktualizacji na zasadzie częstszej. Podobnie odwiedzający mogą nie być zainteresowani otrzymywaniem tego typu informacji częściej niż kilka razy w roku. Właściciele blogów powinni zdawać sobie sprawę z częstotliwości, z jaką czytelnicy oczekują nowych postów i powinni starać się zobowiązać czytelników do częstych aktualizacji. W tym artykule omówione zostaną sposoby utrzymywania bloga na bieżąco, w tym regularne planowanie wysyłania blogów, rozsądne korzystanie z narzędzi do publikowania i zatrudnianie blogerów, gdy zajdzie taka potrzeba.

Znajdowanie czasu na codzienne wysyłanie

Jednym ze sposobów na to, aby blog był aktualny, jest planowanie czasu na codzienne publikowanie bloga. Jest to szczególnie ważne, gdy czytelnicy bloga oczekują nowych wpisów codziennie lub co najmniej kilka razy w tygodniu. Blogerzy, którzy każdego dnia poświęcają określony czas na badanie, pisanie i publikowanie blogów, mają prawdopodobnie bloga, który jest aktualny niż blogerzy, którzy planują wykonywać zadania, gdy znajdą na to czas. Wciąż mogą być dni, w których bloger nie może opublikować nowego posta na blogu, ale te dni będą rzadsze niż w przypadku, gdy bloger nie ma bloku poświęconego wyłącznie na utrzymywanie bloga na bieżąco.

W dniach, w których blog nie może poświęcić czasu na blogowanie, bloger może przynajmniej opublikować krótką wiadomość wyjaśniającą, dlaczego nie można opublikować nowego wpisu w blogu. Dzięki temu czytelnicy będą wiedzieć, że są świadomi, że chcą przeczytać więcej informacji, ale nie mogą po prostu opublikować nowego posta na blogu. Dopóki nie stanie się to regularnie, użytkownicy blogów prawdopodobnie nie przestaną oglądać bloga tylko dlatego, że bloger przeskoczy jeden lub dwa dni.

Wykorzystanie narzędzi publikowania

Niektóre narzędzia do publikowania blogów umożliwiają blogerom pisanie postów na blogu z wyprzedzeniem i określenie, kiedy każdy post ma zostać opublikowany. Jest to doskonała funkcja dla blogerów, którzy chcą codziennie publikować nowe posty, ale nie są w stanie poświęcić każdego dnia na pisanie postów na blogu. W ten sposób bloger może poświęcić czas w tygodniu na pisanie postów na blogu i publikowanie postów przez cały tydzień. Jest to często łatwiejsza metoda dla wielu blogerów, ponieważ mogą oni być bardziej wydajni w ten sposób.

Zatrudnianie gości blogerów

Blogerzy mogą również rozważyć zatrudnianie blogerów, aby pomóc im w utrzymaniu bloga na bieżąco. Może to być opłacalna metoda dla blogerów, którzy nie tylko mają problemy z utrzymaniem bloga na bieżąco, ale są również zainteresowani dostarczaniem czytelnikom niewielkiej różnorodności. Jednak właściciele blogów, którzy zdecydują się na tę wiadomość o aktualizowaniu swojego bloga, powinni dokładnie rozważyć, w jaki sposób dedykowani czytelnicy bloga zareagują na tę zmianę. Jest to ważne, ponieważ niektórzy czytelnicy mogą nie być zainteresowani czytaniem blogów napisanych przez gościa blogera. Dlatego korzystanie z gościnnego blogera może być bardziej szkodliwe dla bloga niż regularne aktualizowanie bloga. Blogerzy mogą oceniać reakcje czytelników na korzystanie z blogerów gości na kilka różnych sposobów. Najprostszą i najbardziej prostą metodą jest sondowanie czytelników na temat korzystania z gości blogerów. Można to zrobić, prosząc czytelników o skomentowanie problemu i zestawienie otrzymanych komentarzy. Inną metodą oceny reakcji czytelnika jest wprowadzenie gościa blogera i porównanie ruchu, jaki gość bloger otrzymuje do ruchu, który otrzymuje właściciel bloga.

________________________________________________________________________
ARTYKUŁ SPONSOROWANY | Drogi czytelniku powyższy artykuł może być materiałem reklamowym (artykułem sponsorowanym), który został napisany lub zlecony przez reklamodawcę. 

Więcej artykułów

Popularne